دوره سال 1389

در زمان ۱۷:۵۹ ارسال توسط امیررضا 94 تعداد نظرات

سلام خدمت همه ی علاقه مندان به نجوم و المپیادش،
دوره ای گذشت و تمام شد. امیدوارم همه اونهایی که زحمت کشیدن به هدفشون رسیده باشند یا اینکه در آینده برسند. اسامی کسانی که طلا گرفتند به ترتیب نمره چنین می باشد:
  1. مهدی سلیمانی فرد
  2. علی فهیم نیا
  3. رامتین کرامتی
  4. احسان عابدی
  5. اصلان نور قاسمی
  6. آرین هاشمی
  7. محمد بیاضی
  8. پرهام پرسنده
  9. بهنام پور قاسمی
  10. علی اکبر کاوه ای

اما دوستمون فواد لطف کرده و آزمون های دورشون رو اسکن کرده که من اون رو ویرایش و تبدیل به پی.دی.اف کردم تا استفاده از آن آسان باشد. لینک دانلود
راستی خدمتتان عرض کنم که تیم دوم المپیاد نجوم ایران نیز به مسابقات جهانی اعزام خواهند شد. یعنی تیم ایران به احتمال زیاد همانند جهانی سال 2009 متشکل از تیم A و تیم B خواهد بود. کسانی که امسال تازه سال تحصیلی سوم دبیرستان آنها شروع خواهد شد سعیمان را می کنیم اگر کمکی بود در خدمتشان باشیم.

موفق باشید

94 دیدگاه برای مطلب "دوره سال 1389"

  1. ناشناس گفت

    سلام و تبریک ولی انگار امسال ،سال طلاهای گمنام بود.

  2. ناشناس گفت

    گمنام خودتی!

  3. ناشناس گفت

    حداقل 6 تا از طلاها کسایی هستن که اصلاً ما تو حدس زدن طلا ها احتمال صفر هم بهشون نمیدادیم و با این حال به تک تک این ده نفر تبریک میگم و امیدوارم این یه سالو به جای ما خوش بگذرونن.
    البته خودمونیم چرت گفتم همشون حقشون بود خواستم یه فرافکنی کرده باشم!! ! هه هه!

  4. ناشناس گفت

    به 1:
    شما تو باغ نبودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. ناشناس گفت

    یه سوال وبلاگ 4th به کارش ادامه میده یا مث 3rd بهد از این تعطیل میشه؟

  6. ناشناس گفت

    آقا برین تو کار وبلاگ 5th!یالا!راستی مهدی سلیمانیفر که از اصفهانه رامتین از ساری علی اکبر و پرهام و آرین از تهران احسان و ...؟ از تبریز بقیه رو یکی بیاد بگه!

  7. نیلوفر گفت

    راستی یه پیشنهاد!چطوره نجومیای کنکوریم امسال یه وبلاگ راه بندازن ببینیم آخر امسال چه می کنن.این باعث می شه که هم از جو بر و بچ دوره دور نمونن هم اینکه رفاقتشون بیشتر میشه سال آینده تو شریف بهتر با هم کنار میان!!!
    به امید اینکه سال دیگه 31 اول مال خودمون باشن و همگی با هم جشنشو بگیریم ان شاءالله!
    هرکی موافقه اینجا بگه بریم تو کارش!

  8. علیرضا گفت

    باریکلا من پایم وبلاگشم با من ! :دی !

  9. امیر گفت

    عالیه!منم با نیلوفر موافقم.این کار باعث می شه اونایی که طلا نگرفتن(مث ما) نجوم زده نشن.چون واقعا حیفه که به خاطر المپیاد از علم به این قشنگی دست بکشیم.هر چی باشه ما منجمین آینده هستیم دیگه!!!آقا بازم کسایی که موافقن بیان بگن بفهمیم چقدر حامی داریم و بچه ها چقدر برای دوستیا و خاطراتشون تو دوره ارزش قائلن.
    طلایی ها!ما از شما هم انتظار داریمااااا!رفیقاتونو فراموش نکنید

  10. ناشناس گفت

    خود این ایده مدال طلا داشت.دم شما گرم.من که مال این دوره نیستم ولی شما شروعش کنین

  11. یکی از بچه های دوره!!@@!!@@ گفت

    این خانم بیات همیشه ایده های توپی زده!(بچه های دوره شاهدن همون قضیه تبدیل کردن المپیاد به کنکور سر کلاس دکتر میر ترابی!!!)با این موافقم اما ما هممون کنکور سختی در پیش داریم!امیدوارم همه ی بچه های دوره امسالو تو شریف ببینم.(حیف که خ.بیات دیگه نمیتونن المپیاد بدن وگر نه المپیاد کامپیوتر گزینه ی مناسبی برای ایشون بود!!!!!!!)

  12. ناشناس گفت

    من از بچه های طلا با شمام.

  13. سنا گفت

    خیلی خوبه. منم موافقم. آفرین به نیلوفر

  14. ناشناس گفت

    آقای ناشناس طلا!لطفا خودتو معرفی کن!بزار بقیه طلایی هام بیان.منم موافقم بچه ها بقیرم خبر کنید بیان رای بدن

  15. ناشناس گفت

    با جمله آخر کاملا موافقم. باید رفت تو کار ما آیندگان...

  16. ناشناس گفت

    آقا وبلاگ چی شد؟سریع یه اسم براش بزاریم و تا وقت داریم راهش بندازیم دیگه.

  17. ناشناس گفت

    آخرین نظر پست قبلی رو خوندم دیدم طلاهای امسال بین خودشون هم اختلاف دارن!خدا به خیر بگذرونه.

  18. ناشناس گفت

    نه طلا ها باهم اختلاف ندارن.گویا نقره ها با طلا ها اختلاف دارن

  19. امیر سلیمانی گفت

    من هم موافق وبلاگم

  20. ناشناس گفت

    حق خلج برای طلا شدن بیشتر از علی اکبر بود

  21. woody!!! گفت

    سلام دوستان. حالتون خوبه؟ به همه تبریک میگم و خسته نباشید.
    بابا این حرفا چیه که میزنید؟! هرکی طلا شده ایول.دمش گرم. بقیه هم همینطور. یادتون باشه که شما حق و نا حق رو مشخص نمیکنید. باشگاه هم با توجه به نمرات مدال میده. پس این قدر خودتونو اذیت نکنید دوستان. من که برنز آخر ماخرا شدم میگم حقم همین بوده.بودی که وار...!(اصلا ازتون انتظار نداشتم که اینطور بعضی ها حرف بزنن..)
    فقط بگم که خیلی ناراحتم که دیگه هر 42 نفرمون دور هم نیستیم.
    به طلایی ها بگم تو این یه سال به جای ما هم نجوم بخونن و حالشو ببرن.
    آرزوی لحظه های خوش و شیرین به تمام دوستان..
    به امید دیدار...

  22. علیرضا گفت

    خب عنوان وبلاگو انتخاب کنین تا بسازیمش.
    پیشنهادای من:

    پشت کنکوریهای نجوم
    این 32 نفر
    نجومیهای کنکور 90
    کنکوریهای نجوم 89!!! :دی!


    خودم به گزینه 2 رأی میدم! :دی

  23. woody!!! گفت

    راستی یه چیز بگم بخندیم!!! این پیغامه که به اسم نیلوفر بود خانم بیات نبود! بلکه خانم خورشید هم نبود! یکی از بچه ها که داره نجوم میخونه برای سال بعد بود! از سیستم ولینگ استفاده کرد و گفت نیلوفر! که بدبختانه تو مدرسه ی ماست! ( شوخی کردم سینا!)
    من از همه ی بروبچ پوزش می طلبم!

  24. woody!!! گفت

    علیرضا آنی؟

  25. woody!!! گفت

    منم گزینه ی 2! اما طلاها چی؟ اونا نباشن؟

  26. امیر سلیمانی گفت

    گزینه دو

  27. ناشناس گفت

    به6:
    مهدی سلیمانی فر(اصفهان) علی فهیم نیا(خوی) رامتین کرامتی(ساری) احسان عابدی و اصلان نورقاسمی و محمد بیاضی(تبریز) بقیه تهران

    گزینه ی 2

  28. سینا گفت

    آقا روم سیاه!تازه اومدم دیدم چیییییی شده!!!ساعت 3 نصفه شب بود که این ایده رو زدم بعد همینجوری یک اسم گذاشتم از بدبختی ما دو تا از این اسم توی بچه های شما بوده!!!!بعدا لیست مرحله دو تون رو نگاه کردم فهمیدم!!!از خانم بیات و خورشید و همه ی برو بچه ها عذر می خوام!نفرینمون نکنید مرحله اولم قبول نشیماااااااااا!!!ولی خوب خدایی فکر خوبیه!خوشحالم که استقبال کردید.در مورد اسمشم فکر کنم یه اسمی بگذارید مختصر مفید که طلا ها هم توی وبلاگ 5th ازش نام ببرن و ضایع نباشه.اگه اسمی که میگذارید مختصر باشه وبلاگ حالت رسمی به خودش میگیره و اگه خیلی اسم ردیفی بگذارید سال بعدیا(ما ها!)ازتون تقلید می کنن.این نظر من بود تصمیم با شما

  29. سینا گفت

    من که رأیم وزن نداره(!) ولی فکر کنم گزینه ی دو با کمی تغییرات مناسب باشه!

  30. ش.غ.ک گفت

    iran 6th olympiad of astronomy and astrophysics چطوره؟تازه رسمی هم هست اگه یکمم توش شیطونی کنی اختصارش میشه(6th.ioaa)!!!!!!!!!!!
    اونوقت همه گ.. گیجه می گیرن ولی به ما چه!!!
    کیا با این موافقن؟(هیچکی فک کنم!!)
    بالاشم عکس سردر شریفو می ذاریم بچه ها میان شاد شن!!!

  31. سینا گفت

    آقاااااااااا بازم میگم دلخور نشینااا!(یعنی میشینم بشین ولی بعدش ببخشید ما رو!!!)به خدا قصدم سر کار گذاشتن نبود!!راستی کاش علی اکبرم اولین طلایی باشه که بیاد در این مورد نظر بده،شاید یه سری مشکلات بر طرف شه...!
    منم 2 سال دیگه تو شریف میبینمتون!!!

  32. مائده گفت

    منم باوبلاگ و عکس سر در ریف موافقمو همکاری صمیمانه خودم رو اعلام میکنم.بریم تو کار وبلاگ.

  33. مائده گفت

    تصحیح:منظور سر در شریف بود.

  34. ناشناس گفت

    حالا فقط جنبه داشته باشین به خاطر این وبلاگ از کنکورتون نمونیداااا

  35. طلای 90 گفت

    گزینه 2

    میگم بچه های هفتمین دوره( یعنی مایی که امسال آزمون داریم)یه وبلاگ بزنیم؟(just پیشنهاد)

  36. سینا گفت

    اول اسمتو بگو تا من به آمارم اضافه کنم!!!بعدشم دیگه جو گیر نشین حالا ما یچی گفتیم!!!مگه میدونیم که کیا میان دوره؟!

  37. امسالی!!!!(89) گفت

    بچه هایی که میخوان سال بعد بیان توجه کنن:فقط درس بخونن و به هیچ چیز دیگه توجه نکنن و وارد حواشی نشن و گر نه عمراً مرحله 2 قبول شن!!!!!!!بازی گوشیم نکنن.

  38. امسالی(89) گفت

    اضافه میکنم مگه شما امار گیرید که هی دنبال اماری؟؟؟؟؟؟!!!!!(شوخی بود اما زیاد دنبال این کارا نباشید وگر نه خودتون ضربه میخورید.از ما گفتن بود و از شما نشنیدن!!!)

  39. علیرضا گفت

    خب هرکی دوست داره تو وبلاگ فعالیت کنه به این آدرس میل بزنه.
    dorenojum89@yahoo.com

  40. سینا گفت

    ردیفه!نصیحتتو گوش می کنم.پس شمام به خاطر پیشنهاد من تو حاشیه نیفتیناااااا!

  41. ali akbarian گفت

    salam bacheha man kheili movafegham ba in pishnahad fekre khubie, payam mese hamishe :D

  42. علیرضا گفت

    خب گزینه دو فعلاً تصویب شد و وبلاگ مرحله ساختمان ظاهری رو میگذرونه! دوستان زودتر به اون ایمیلی که گفتم اعلام آمادگی کنن تا بهشون پسورد بدم.
    نه منوچهر جان با توجه به هدف و اسم وبلاگ طلاها خودشون جدا وبلاگ بزنن دیگه! :دی !

  43. شماره 35 گفت

    به 36:مینا
    به37:چشششششششششششششششششششم میرییییییییم درس بخونیم D:

  44. woody!!! گفت

    بابا چرا این قدر خز بازی در میارید؟ سینا با تواما! نگاه توروخدا! یه کم جنبه داشته باش! مرده حسابی حالا قراره سال بعد امتحان بدی! ( داره تازه به نظرش در مورد اسم وبلاگ هم ادامه میده!) بشین درستو بخوان. ازین دفعه با اسم ناشناس پیغام میدی! بالاخره که تو مدرسه همدیگرو میبینیم!
    آقای سینا تاملی با شما بودم!
    .
    .
    (جدی نگیر! همش شوخی بود!)
    وای خدای من! تورو خدا عکس در شریف نذارید. عکس سوسک میذاشتید بهتر بود! بابا ملت بهمون میخندن!
    علیرضا میگم عکسای دوره یادت نره بزنی واسم...

  45. woody!!! گفت

    ....
    ...
    ..
    .
    راستی! به قول بعضی دوستان " آره میدونستم از همون اول سر کار بودم!!! "
    .
    ..
    ...
    ....

  46. woody!!! گفت

    سینا جان به اعصابت مسلت باش! مگه اینجا جای رفیق پیدا کردنه! خجالت نمیکشی؟ فردا میرم به توحیدی میگم؟ تازه تو لیستت وارد کنی؟ دیگه کارت تمومه....
    دیگه هم شوخی نکردم!!!
    .
    .
    .
    خب بچه های دوره! آسوده باشید که دیگه پیداش نمیشه!

  47. سینا گفت

    آقای کیارش کیتاش من که اولش گفتم می دونم رأیم وزن نداره!!عجب آدم تابلویی هستی تو آخرش آبرومونو بردی!!!بعدشم خوب خدایی درسته اولش گند زدم ولی خوب ایده اش...پیشنهاد دادم خوب!در مورد عکس شریف ولی تصادفا تو راست میگی!در مورد امتحانمم شاید تغییر رشته دادم رفتم علوم و معارف اسلامی!!!

  48. سینا گفت

    تو چرا هذیون میگی؟!!!(با چه ز ایه!؟)

  49. woody!!! گفت

    در مورد طلاها.
    این حرکت که میخواین نباشن احساس میکنم حال نمیکنید که ما داریم کنکور میخونیمو اونا نه. مثلا یکیشون اینجوری مطلب میزنه که: ما که آسوده از کنکورو ازین جور حرفا... خیلی ضایع است نه؟ یعنی ما دلمون میسوزه؟ بابا یه کم مرد باشید...مثلا سال دیگه قراره تو یه دانشگاه بریم! اونجا هم باید بگیم اهههه اونا طلا هستند و ما نه؟ یعنی بکشیم کنار؟
    البته من اینجور فکر می کنم...
    آخرش بهشون بگید که نمی خواید بیاید تو وبلاگ؟ که ناراحت نشن...

  50. sina گفت

    بچه ها به خاطر پیشنهاد خواهش می کنم،قابلی نداشت!

  51. ناشناس گفت

    hello . my name is pooria khalaj . I'm teacher in school . astronomy is good . where is boiler ? I want to drink tea .. ooooh oooooh ooooh ooooooh

  52. khalaj گفت

    hello . my name is pooria khalaj . I'm teacher in school . astronomy is good . where is boiler ? I want to drink tea .. ooooh oooooh ooooh ooooooh

  53. woody!!! گفت

    دوستان منظورم از حرف قبلی این بود که چرا طلا ها نباید تو وبلاگ باشن؟ بابا تفرقه میوفته! که باعث کدورت میشه...ازین جور حرفا...

  54. woody!!! گفت

    دوست عزیز واژه ی بویلرو استاد خلج نمیگفت و آقای کوکرم میگفت...شبه! برو استراحت کن!!!

  55. سینا گفت

    نظر سنجی:آیا این واقعا پوریا خلج معروف بود؟
    گزینه ی 1.بود
    گزینه ی 2.نبود

  56. ناشناس گفت

    Viroos

  57. ناشناس گفت

    سلام کیارش برو بگیر بخواب

  58. ناشناس گفت

    چرا وبلاگ ترکید؟!حمله کردن

  59. ناشناس گفت

    ببینم ایران از جام جهانی حذف شد ؟

  60. ناشناس گفت

    بسم الله الرحمن الرحیم!دور شو ای نفرین شده

  61. ناشناس گفت

    آقا انگول نکن وبلاگو

  62. ناشناس گفت

    پست فطرت!

  63. علیرضا گفت

    هه هه ویروس خلج!!!!! :))))))
    باشه وودی حالا چرا میزنی؟ بابا ما که با هم دوستیم چه کدورتی؟
    اما باشه به خاطر تو از طلاهای جمع هم دعوت میشه. چه اشکالی داره؟
    در ضمن آدرس وبلاگ رو برات میل کردم برو ببین نظرت چیه؟؟

  64. ناشناس گفت

    فهمیدم!ارتش سایبری سپاهه!

  65. ناشناس گفت

    پناه بگیرید

  66. woody!!! گفت

    خوب دوستان. بذارید این آقا سینا رو بهتون معرفی کنم. آقای سینا تاملی! الان معرفی کردم!!!
    این آقا سینا.پسر گل گلاب لپ گلم(!!) داره نجوم میخونه که من مطمینم که در آینده ی نزدیک خیلی سرشناس بشه و ما ( یعنی من) دیگه بریم کشکمونو بسابیم!

  67. ناشناس گفت

    نه!ارتش سایبری نیس!خیلی بی تربیته!

  68. woody!!! گفت

    آقا فهمیدم این یارو کیه! فراز میدونی بچه ها پیدات کنن چی کارت میکنن؟

  69. woody!!! گفت

    فراز آبروی خودتو بیشتر از این نبر...

  70. ناشناس گفت

    اگه فراز بودم الان کامپیوترتون سوخته بود و ...

  71. woody!!! گفت

    الو...فراز...مشکلت چیه؟ چرا این کارارو میکنی؟

  72. عکاس باشی !! گفت

    هوممم فقط فراز ساعت 3 نصفه شب انقدر بیکاره!!

  73. woody!!! گفت

    مرض داری؟ هو...یارو...با توام...

  74. ناشناس گفت

    اگه می خواهید بدونید من کیم برین به وبلاگ زیر
    www.funnyastronomy.com

  75. woody!!! گفت

    با سینا...(الان هم داریم اس ام اس بازی می کنیم!!!)
    بابا ما که ازت تعریف کردیم...تعریف بیخود هم نکردم که؟ آخه من چی کار کنم؟

  76. علیرضا گفت

    عجبا اینجا یه زمانی وبلاگ بود!! :))

  77. woody!!! گفت

    خب دوستان...ما هنوز نتونستیم این شخص یاغی رو پیدا کنیم...هنوز داریم سعی میکنیم...
    (با صدای شرلوک هلمز!!!)
    یعنی کی میتونه باشه این موقع شب؟!!!

  78. woody!!! گفت

    خوب آقای ویروس...
    من همین الان از همه عذر میخوام. چون اومدیمو فراز نبود! اگه نباشه که من زیادی شرمندش میشم. اگه باشه که ... چی بگم؟! بهش گفتم مشکلت چیه!
    ببخشید. منم ممکن الخطام خوب!

  79. woody!!! گفت

    سخن آخر....
    به سینا: حالا هرکی ندونه فکر میکنه دشمن خونی هستیم با هم! بی جنبه!... اگه باهات حرف زدم...منم قهرم الان!!!...
    خیلی لوس بود.ایییییی! یخ زدمممممم
    به استاد ویروس! آقا شبای احیی نزدیکه..از دستشون نده!
    " آره! میدونم تمام این مدت سر کار بودم!!!"....
    به تمام بروبچه ها ...چی بگم؟ یادم رفت...؟؟؟ خوب میگم ایول...
    آقا اینهمه چرت و پرت گفتیم بذارید یه حرف درست حسابی بزنیم...
    میسپریم به حافظ!
    هر کی نیت کنه!!!
    .
    .
    .
    قشنگتریناش...
    چو عاشق میشدم گفتم که بردم گوهر مقصود
    ندانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد
    .
    چو دام طره افشاند ز گرد خاطر عشاق
    به غماز صبا گوید که راز از ما نهان دارد
    ...
    (به خدا خالی بندی نبود...! کسی هم سر کار نگذاشتیم!)


    سرخوش باشید دوستان.

  80. woody!!! گفت

    مشتاقان به این غزل خودشون برن بقیشو پیدا کنن! ببخشید. حال نداشتم همشو بنویسم...!!!


    هم چنان میتونید سرخوش بمونید!!!

  81. ali akbarian گفت

    bacheha age in maskhare bazia ro tamum nakonid man be namayandegi az dustam migam ke ru hich komaki az tarafe bachehaye doreye emsal o moassesane webe jadid hesab nakonin!!! kheili ham jedi goftam! shode bache bazi! aaaaaah

  82. ali akbarian گفت

    bacheha age in maskhare bazia ro tamum nakonid man be namayandegi az dustam migam ke ru hich komaki az tarafe bachehaye doreye emsal o moassesane webe jadid hesab nakonin!!! kheili ham jedi goftam! shode bache bazi! aaaaaah

  83. علیرضا گفت

    دوستان از وبلاگ دیدن کنین و نظر بدین که چطوری ادامه بدیم:
    http://not5thioaa.mihanblog.com
    ممنون.

  84. woody!!! گفت

    بروبچ دوره ی امسال! بیایید وبلاگ خودمون...همه بیایید...

  85. ناشناس گفت

    اقا حق سلیمانیفر نبود طلا.حق خلج بیشتر بود

  86. woody!!! گفت

    فراخوان بچه های دوره ی امسال...
    بابا بیایید وبلاگ خودمون...آهای ی ی ی....
    کجا رفتید؟....اگه نیایید خیلی بی معرفتید...

  87. نيما گفت

    سلام بچه ها من تازه اومدم تو باغ. وبلاگ not5thioaa.mihanblog.com
    ايده ي خوبي بود و البته از دو ستمون فراز ساعي مي خوام كه فقط به وبلاگ خودش گند بزنه نه به همه جا از همه ي بچه هاي نجومي بابت نظر هاي فراز عذر خواهي مي كنم . و از بچه هاي دوره مي خوام كه بيان بقيه ي حرفاشونو تو وبلاگ خودمون بنويسن!

  88. ناشناس گفت

    حتما ببینید

    "یه آسمان و دو ماه"

  89. سینا گفت

    عجججب!پس شایعه ی یک آسمان و دو ماه به اینجا هم کشیده!!!!

  90. آشنا گفت

    بابا مثل بچه آدم برید کنکورتونو نخونید این بچه بازیا چیه؟؟

  91. woody!!! گفت

    آقای آشنا: احتراماً, به تو چه ربطی داره؟

  92. آشنا گفت

    احمق منو نشناختي؟

  93. ناشناس گفت

    طلاهای جدید کی وبلاگ می زارن؟
    در ضمن آقا امیررضا کی جواب سوالای دوره رو میزارین؟

  94. آرش گ گفت

    سینا خیلی بی کاری !! (از نوع تاملیش)

ارسال یک نظر

وبسایت رسمی چهارمین المپیاد جهانی اخترفیزیک

درباره ی این وبلاگ

این وبلاگ مربوط به بعضی از اعضای تیم ملی ایران در المپیاد اخترفیزیک سال 2010 است. بنا بر این است که اینجا در کنار هم چیزی یاد بگیریم و تلاش کنیم. البته از نظرات شما هم حتما" استفاده می کنیم.

اشتراک با ایمیل

آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید: توجه کنید که پس از وارد کردن ایمیل خود باید آن را چک کنید و روی لینک تایید کلیک کنید!

ارتباط با ما

ارتباط و نظر درباره وبلاگ و آزمون ها :
4thioaa@gmail.com

-------------

ارتباط با نویسندگان وبلاگ:



بهراد طوقی :

Behrad@Toghi.org

استاد علی ایزدی راد :

hiairno@yahoo.com

احسان ابراهیمیان اره جان:
EhsanEbrahimianArejan@gmail.com

امیررضا صداقت:
amirrezas@gmail.com

محمد صادق ریاضی :
SadeghRiazi@gmail.com

لیست وبلاگ های شخصی

  • بررسی ویرایشگر - خط یکم (enter) خط دوم (enter) خط سوم (enter) خطوط نزدیک یک (shift+enter) خطوط نزدیک دو (shift+enter) خطوط نزدیک سه (shift+enter)
    ۱ سال قبل
  • New webpage - If you are visiting this page, please navigate to my new webpage: http://Behrad.Toghi.net اگر این صفحه را مشاهده می کنید لطفا به صفحه شخصی جدید من مراجعه ...
    ۶ سال قبل
  • پسا پایان - جدید نوشت: پرشین بلاگ تقریبا دو سال از نوشته‌هایم را پاک کرد، من هم از حرص برای بار چندم وبلاگم را عوض کردم: consequence dot blog dot ir پ.ن: dot همان نقطه...
    ۷ سال قبل
  • - برای راحتی شما عزیزان ما از bloggr کوچ کردیمو به blogfa رفتیم kaazc.blogfa.com
    ۱۳ سال قبل
  • آزمون آزمایشی مرحله یک - چند روز پیش آزمون آزمایشی مرحله اول توسط بچه های تیم گرفته شد که سوالات آن را از لینک زیر می توانید دانلود کنید سولات پاسخ سوال های من رو هم می تونید از لین...
    ۱۴ سال قبل

آمار